10 Eylül 2015 Perşembe

Terörizmi ve faşizmi lanetliyorum!

Yapmayın, etmeyin lütfen...
Ülke olarak çok zor bir sınavdan geçiyoruz.. Kenetlenmemiz gerekirken ayrılıyoruz. Birlik olmamız gerekirken yıkıp yakıyoruz. Pkk denilen bölücü terör illeti var başımızda nasıl bu kadar beslenmiş, kim yardım etmiş o da muamma.. İki ayda 113 şehit tabi bunlar bizim bildiklerimiz. Polis, asker bir hiç uğrana ölüyor. Anaların feryadı kulaklarımdan gitmiyor, babaların, eşlerin, evlatların acılarını yüreğimde hissedebiliyorum. Ben kardeşinin tabutu başında acılı Yarbay'ın söylediklerini unutamıyorum. Bir yarbay böyle isyan ediyorsa vatan haini değildir, çok canı yanıyordur. Benim ülkemde acılı bir ağabeyin yanında olunması gerekirken, ona karşı karalama kampanyaları başlatıldı. Şaşırıyorum. Haydi güzel bağırıyoruz; Şehitler Ölmez... diye sorun bakalım geride kalanlara ölüyor mu ölmüyor mu? Evlatları gidiyor, babaları, eşleri ve artık Vatan sağolsun demiyorlar,diyemiyorlar, demesinlerden vatan sağolsun diye değil çünkü koltuk sağolsun diye.. Neredeyse tarihin ilklerini yaşıyoruz hatta bazen aklımı kaybetmekten korkuyorum. Allah'ım Aklımı Sen Koru diyorum
Cumhurbaşkanı Erdoğan #Dağlıca açıklaması yapıyor 400 milletvekili alınsaydı bunlar olmazdı. Bu nasıl bir cümle sen ülkenin Cumhurbaşkanısın 16 şehit haberi aldığında böyle bir açıklamayı nasıl yapabiliyorsun? Allah'ım benim cennet vatanıma ne oluyor.Ülke olarak uzunla sınanıyoruz.
Ne elden bir şey geliyor ne de söylesen seni anlayan var. Ne garip ülken elden gidiyor elden bir hiç uğruna. Ben anlamıyorum çözüm süreci dediniz. TC'yi aldınız, Andımız'ı aldınız. Bu mudur süreç? Bu nasıl süreç nasıl? Her yer mayın tarlası olmuş. Yollarımız duble yol ama altı bomba, mayın dolu.. Şaşırıyorum. Yine diyorum birlik olmalıyız,Arap kralı için yas ilan edenler şehitlerimiz için yas ilan etmiyor neden neden bizim arap kralı öldüğünde mi birliğe ihtiyacımız vardı? Ülkemin evlatları için ulusal yas ilan edilmeli. Tuhaf bir durumda kaldık.Bütün Kürtler ölsün diyen faşistler ve şehitlere başsağlığı bile dileyemeyen sözde solcular arasında kaldık ne yazık ki. Yineliyorum birlik olma zamanı düşman değil. Sen kürt kardeşinin dükkanını yakarsan terör örgütünün istediğini yapmış olursun ve kürt kardeşin de sana düşman olur. Ve istenilen olur, ayrılırız, bölünürüz ve biteriz. Sizlere sesleniyorum gidecek başka bir ülkemiz yok. Akıllı olun, aklı selim davranın, aklı selim konuşun.. Şimdi sen bayrak asmadan bizim balkonlarımızda, ellerimizde bayrak vardı, sen yürüyüş yapmadan biz meydanlardaydık. Artık sadece yürüyüş ile olacak iş değil artık. Tabi ki sen yine tepkini göster al bayrağını çık yürü ama gidip bina yakma, insan dövme! Şimdi ben size Hdp'yi övmeyeceğim ama siz hdp binası yakarak terörü yok edemezsiniz,daha çok terörü artırırsınız, toplum düzenini bozar, ülkeye zarar verirsiniz. Yani o yaktığınız bir siyasi parti binası hem de mecliste olan bir siyasi parti yani o binanın zararı sizin cebinizden çıkacak. Siz böyle yaparsanız pkk ile ne farkınız kalır? Siz de onlar kadar bölücü olursunuz. Bölücüsünüz! Hani biz Kobane ambulans yakılarak, Atatürk büstü yıkılarak desteklenmez dedik, kızdık, öfkemiz arttı ya işte tam olarak aynı şey oluyor. Yani başkasına kızıp topluma, insana zarar verme! Nefret diline hayır, sağ duyuya davet. Barış için Terörizmi ve Faşizmi lanetliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder